perjantai 5. joulukuuta 2014

Tervetuloa viettämään joulua Bettyn kanssa!

Olen tämän viikon aikana kysellyt teiltä lahjatoiveita, sillä Betty tahtoisi muistaa teitä jouluna. Niitä on tullut kiitettävästi!

Pari lahjaa on jo paketissa, ja katsotaan, miten monta niitä lopulta tulee... Minulla on ollut aivan mahdottoman ihanaa lahjojanne kääriessä. Olen saanut sukeltaa syvemmälle asioihin ja päässyt kertomaan asioita, joita olen mielessäni aiemminkin pyöritellyt, mutta jotka eivät ole koskaan varsinaiseen tarinaan päässeet. Olen saanut heittäytyä niin romanttiseksi kuin olen ikinä vain viitsinyt!

Ja olen löytänyt joulutunnelman, joka minulla on ollut hukassa. Kiitos siitä Bettylle!


Bettyn joululahjat julkaistaan joulun aikana omassa blogissaan Bettyn joulu. Voit jo käydä lisäämässä sen suosikkeihisi. Bettyn joulu on myös Blogilistalla.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa Kaisa! En malta odottaa pakettien aukaisuhetkiä... Olisi kivaa jos lahjapapereista paljastuisi paljonkin siirappia ;)

    VastaaPoista